Twój koszyk
ilość: 0 wartość: 0,00 PLN
Sprawdź ilość punktów
POLECAMY
POLECAMY
Pieczywo
Nabiał i jajka
Mięso, wędliny, wyroby garmażeryjne
Warzywa i owoce
Napoje, soki, woda
Dla dzieci
Dla zwierząt
Zdrowa żywność
Słodycze i przekąski
Gumy i dropsy
Ciasta, desery i dodatki
Tłuszcze i oleje
Artykuły sypkie
Przetwory owocowe, warzywne i rybne
Przyprawy, sosy, majonezy
Kawa, herbata, śmietanki, kakao
Dżemy, miody, kremy
Dania, słoiki, puszki, konserwy
Artykuły mrożone i ryby
Chemia gospodarcza
Kosmetyki i akcesoria
Artykuły higieniczne
Kiosk
Dom, ogród, otoczenie, tekstylia, odzież
AGD i porcelana
Artykuły papiernicze i biurowe
Zabawki i książki
Leki, witaminy, akcesoria medyczne

Newsletter

Wyrażam zgodę na przesyłania mi na podany adres e-mail (za pomocą środków komunikacji elektronicznej) informacji (newsletter) o nowościach, ofercie handlowej i promocjach
Informacje o ochronie danych: tutaj
rzetelna firma

Zmiany w regulaminie sklepu internetowego

ZMIANA REGULAMINU SKLEPU INTERNETOWEGO
„Społem” Powszechnej Spółdzielni Spożywców w Bielsku-Białej
działającego pod adresem internetowym www.spolem.bielsko.pl
„REGULAMIN”


I. Wprowadza się następujące zmiany Regulaminu:

1. We wstępie w pkt I ust. 1: oznaczonym „Słowniczek”:

a) określenie „Dostawca” otrzymuje brzmienie:
Dostawca – to pracownik Sprzedawcy dostarczający towar pod wskazany przez Nabywcę adres dostawy.
b) dodaje się określenie o treści „Kurier”:
Kurier - to współpracująca ze Sprzedawcą firma kurierska dostarczająca własnym transportem towar do Nabywcy.
c) określenie „Konsument” otrzymuje brzmienie:
Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


2. W pkt I ust. 2 oznaczonym „Informacje ogólne” dodaje się ust. 2.5 o treści: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Nabywcy, jeżeli towar będący przedmiotem sprzedaży, ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Odpowiedzialność Sprzedawcy, określona w zdaniu pierwszym, regulowana jest przepisami kodeksu cywilnego.
Nabywca jest odpowiedzialny wobec Sprzedawcy za odebranie zamówionego towaru i zapłacenie jego ceny oraz innych, obciążających go zgodnie z Regulaminem, kosztów.
Zobowiązania Nabywcy wynikające z zawartej umowy wygasają nie wcześniej, niż zostaną uregulowane powyższe należności na rzecz Sprzedawcy.

3. W pkt IV ust. 2 oznaczonym „Rejestracja w Sklepie internetowym” ust. 2.2. otrzymuje brzmienie:
Oprócz wypełnienia pól wymaganych, o których mowa w ust. 2.1. niniejszego punktu Nabywca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, iż zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść, do wyrażenia zgody na ponoszenie kosztów dostawy zamówionego towaru, a także do wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zaznaczając pole wyboru przy następującym oświadczeniu:
„Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się z treścią i akceptuję Regulamin Sklepu Internetowego „Społem” PSS w Bielsku-Białej (Regulamin). Wyrażam zgodę na ponoszenie kosztów dostawy zamówionego towaru. Równocześnie wyrażam zgodę i upoważniam „Społem” PSS w Bielsku-Białej, jako Administratora Systemu informatycznego do gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania podanych przeze mnie danych osobowych, teraz i w przyszłości, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawnych, a w szczególności w ustawie z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych . Oświadczam, iż zapoznając się z Regulaminem poinformowany zostałem o prawie do żądania zaprzestania przetwarzania i/lub usunięcia danych, a także wglądu do moich danych, ich poprawiania”.


4.Pkt V Regulaminu otrzymuje oznaczenie:
V. Sposoby, warunki i koszty dostawy oraz formy płatności. Termin Dostawy.

a) dodaje się ust. 1.4 o treści:

Termin dostawy
godzinyponiedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobotaniedziela
8.00-10.00XXXXXXX
10.00-12.00XXXXXXX
12.00-14.00XXXXXXX
14.00-16.00XXXXXXX
16.00-19.00XXXXXX
19.00-21.00XXXXX


Aby zamówienie zostało zrealizowane w danym przedziale czasowym powinno ono być złożone i potwierdzone przez Nabywcę przed jego rozpoczęciem (np. zamówienie realizowane w godz. 10.00 do 12.00 powinno być złożone i potwierdzone przed godz. 10.00).

b) dodaje się ust. 2.4 o treści:
„Termin dostawy”
Zamówiony towar jest dostarczony najpóźniej do 4 dni roboczych od dnia uznania konta bankowego Sprzedawcy przedmiotową kwotą.

c) ustęp 5 otrzymuje brzmienie:
Dostawy nie odbywają się w dniach ustawowo wolnych od pracy. W Wielki Piątek, Wielką Sobotę, w Wigilię oraz w Sylwestra dostawy odbywają się, jeżeli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00.

1.W pkt VII oznaczonym „Odstąpienie od umowy”:

a) w ust. 1 zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie:
Nabywca ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty objęcia przez niego towaru w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:
W przypadku odstąpienia od umowy Nabywca otrzyma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Nabywcy o odstąpieniu od umowy, zwrot dokonanych przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Nabywca ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Nabywcy co do towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia (np. nabiału, produktów „jednodniowych”, niepasteryzowanych serów, mrożonek), towarów które zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, prasy (dzienników, periodyków lub czasopism).

c) dodaje się ust. 3 o treści:
Odstępujący od umowy Nabywca ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.


2.Pkt VIII oznaczony „Reklamacje i zwroty” otrzymuje brzmienie:
Procedura rozpatrywania reklamacji. Odpowiedzialność Sprzedawcy.

1. W przypadku gdy zakupiony towar ma wadę należy skontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą celem zgłoszenia roszczenia i odbioru wadliwego towaru przez Sprzedawcę lub zgłosić się wraz z towarem na stoisko monopolowe SDH „Klimczok” w Bielsku-Białej przy ul. Cyniarskiej 11. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty złożenia jej przez Nabywcę. O sposobie jej rozpatrzenie Nabywca zostanie poinformowany przez Sprzedawcę listownie lub telefonicznie.

2. Reklamacje Nabywców z tytułu wadliwości zakupionych towarów będą rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.



II. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia opublikowania zmian na stronie, z mocą obowiązującą od dnia 25.12.2014r.

Logowanie klienta

Aktualności

27-03-2024

Polecamy.

MAJONEZ KIELECKI 310 ML - 6,49 zł
22-03-2024

RADIO

Polecamy !!!
19-03-2024

NOWOŚCI W NASZYM SKLEPIKU

NOWE PRODUKTY W NASZYM SKLEPIE !!!
27-02-2024

WIELKANOC

Produkty na świąteczny stół
10-01-2024

INFORMACJA

UWAGA!!!
Od dnia 11.12.2023 koszt pakowania próżniowego ponosi Nabywca. Kwota pakowania próżniowego wynosi 0,8zł/szt.


28-02-2024

Idealny prezent na każdą okazję !!!

30-03-2023

Paczki i kosze okolicznościowe

30-03-2023

KOSZTY DOSTAWY w Bielsku-Białej 2023r w zależności od wartości zamówienia

KOSZTY DOSTAWY:

wartość zamówienia do 300zł - 15zł koszt transportu;
wartość zamówienia od 300zł do 500zł - 10zł koszt transportu;
wartość zamówienia powyżej 500zł - gratis
16-09-2021

TORBY WIELOKROTNEGO UŻYTKU !

DBAJMY O PLANETĘ
23-12-2021

Opis zmian w funkcjonalnościach sklepu

23-12-2021

Elektroodpady

Odbiór elektroodpadów